Sunday, November 11, 2007

Raido Audentese Spordikoolis

Kuna Vesisiil ja Linda arvasid, et võiksin kirjutada oma uuest koolist, siis otsustasin, et eks ma siis kirjutan.
Nagu ilmselt paljud teavad, siis peale esimest koolivaheaega vahetasin ma kooli. Teisest veerandist hakkasin õppima Audentese Spordikoolis. Tegelikult oli mul alguses plaan tulla Audentesesse kohe õppeaasta alguses, aga kuna suvel otsustasin, et pühendun täielikult orienteerumisele, ei läinud ma Audentesesse. Esimese veerandi lõpus aga hakkasin mõtlema, et Põlvas üksi trenni tehes ei ole areng selline, mis siin Tallinnas. Seega otsustasin tulla Audentesesse, kus mul on möödunud esimene koolinädal.

Päevaplaan näeb siin välja siis umbes selline:

7:30 äratus ja hommikusöök
8:30 esimesed tunnid (3-4 tundi)
11:30 esimene treening (raskem treening)
13:00 lõunasöök
14:15 ülejäänud tunnid (kuidas kunagi, vahepeal 1, vahepeal 2 või 3 tundi)
17.00 teine treening (taastav treening)
19:00 õhtusöök
vaba aeg kuni magamaminekuni

Nädala sees on kolmel päeval kaks trenni päevas ja kahel päeval üks trenn päevas. Laupäeval on üks trenn ja pühapäeval on puhkus. Enamasti on treeningusüsteem selline, et hommikupoole on lõigutrenn ja õhtul taastav treening, milleks on siis rahulik kross või esmaspäeviti pallimäng. Lõigutrenne on 3-4 korda nädalas, enamasti 4.

Üldine olu siin ei ole väga hull. Tuba on normaalne, pesta saab ja söök on ka hea. Koolis käime šikilt: viigipüksid, kingad ja triiksärk. Õpetajad on enamasti head, kuigi on õpetajaid, kes hetkel ei suuda ainet täismahus edastada või teised siin ütlevad, et eesti keele/kirjanduse õpetaja teeb kontrolltöid liiga suures mahus. Igatahes loodan, et õppetöö hakkab hästi sujuma.
Klassikaaslased on hetkel veel natuke võõrad, sest väga aktiivselt siin ei suhelda, aga loodan, et see muutub. Klassis on siis võrkpallureid, jalgpallureid, odaviskajaid, kümnevõistlejaid, judokaid/maadlejaid, üks mängib vist jäähokit ja mina esindan kesk- ja pikamaajooksu. Suhteliselt aladerikas klass. Siin on ka see, et enamasti palju on võitnud eestikatelt medaleid ja arvan, et paljud on ka oma alade Eesti koondises.

Igatahes trenni saab siin hästi teha. Aja jooksul selgub, kui palju ma suudan ühitada orienteerumist kergejõustikuga. Kui ma kaarditrenni eriti teha ei saa, siis on võimalus, et peale 10.ndat klassi pöördun tagasi Põlvasse. Aga võtame aasta korraga.

10 comments:

Vesisiil said...

ilus...kirjutasidki ära vaevalt et mõni võssisugune üldse midagi sellest koolist teab(ei solvu)
igaljuhult ma loodan et sul ikka kõik häste läheb et siis nv-l kui koju tuled saab kaarti kah;)

Linda said...
This comment has been removed by the author.
Linda said...

Ilus , et sa ikka selle teksti lisasid;)ma vaatan , et see päevakava nii tihe , et sellise peale sureks ma ilmselt välja:S egas siis midagi , edu kohanemisel;)!

Raido said...

Aga tegelikult on hea, et selline suhteliselt tihe kava, sest muidu oleks liiga palju aega siin niisama olla;).

Triin said...

tore. väga hea et kirjutasid. mul selline küsimus, et kas teile kodutöid ka antakse seal? et siis nagu hakkad peale trenni ja õhtusööki õppima või? või ei anta?

Hannula-Katrin said...

.. ma teadsin et sa siia ikkagi tuled :) eksju Tallinnas on ka tore. Kui tihti nüüd Põlvas käima hakkad ka?
Seda ka, et kas nii tiheda ja raske päevaplaaniga jõud lihtsalt otsa ei saa? Kui mul on 8 tundi ja õhtul ÜKS trenn, ning õppida, siis langen õhtul kui niidetult magama, sest väsimus võtab jõudu.

Triin said...

nii, kes tahab laagri pilte näha, siis peaksid olema siin mõningad:
http://public.fotki.com/trinsaa/laager-sihval-2007

Raido said...

Kodutöid ikka antakse ja vahepeal päris korralikus mahus, aga kui sul on õhtul 5 tundi vaba aega, siis tunnikese või natukene rohkem õppimisele pühendada ei ole ju probleem. Siiani ei ole sellist jõu otsasaamist tundnud, aga eks vahepeal ikka koolis tunned, et oled natukene väsinud.

Anonymous said...

miks tallinnas päevakutel ei käi?

Anonymous said...

miks mitte:)