Wednesday, October 31, 2007

olen MITT

23 comments:

Triin said...

lihtsalt kõveras. aga me võime ju igati aidata... milles see probleem siis täpsemalt on??:D

Linda said...

jah räägi mitt või milles see probleem(Triinile:see et jah...orkutist vaadates on need postitused essad...ma loodan,et keegi teine ei ole osanud võsakaid niimodi orksi üless panna nagu ma...sest muidu leiavad selle kõik:D!)

Triin said...

aijah, seda nalja, ma ei tea kui meid paljastatakse, siis on jama. AGA PULLI PEAB SAAMA JU!!:D

Linda said...

Pulli saabki hetkel:D
noo ma ei tea kui keegi selle avastab;):D ma siis XD-s:D
kabanossis:D

Triin said...

KABANOSSIS oled sa siis küll totaalselt jah:D ära põe, KEEGI EI AVASTA! :D:D me saame aastaid siia oma jura ajada:D

Linda said...

Lõpuks värav hakkab jälle lugema siis on meil hullari laks;)


ooo värav mulle õpeta, kuidas saaks kord minust orienteeruja,
sest on vallanud mind metsa ind ja see mõnus soo lehk
ja kui kõlab mu stardipiiks metsa see minu siis viiiib!

eii nüüd käsi ette ja hullar tuleb ära;)raudselt tuleb see aasta;)
nii adele avastas juba:D nüüd ainult aja küsimus....närvis!:D

Linda said...

õuuu urukas;) ma sain selle laulu täispikka versiooni:P

ooo värav mulle õpeta, kuidas saaks kord minust orienteeruja,
sest on vallanud mind metsa ind ja see mõnus soo lehk
ja kui kõlab mu stardipiiks metsa see minu siis viiiib!
keskus kaob ja võsa siis meile on avatud!
oo värav mulle näita vaid mõnimoodne võte mis võiduga kaasa käib
mõnest võttest peaks ju piisama et võiksin võita ma
ja kui kõlab mu stardipiiiks metsa see minu siis viiiib,keskus kaob ja võsa siis meile on avatuuuuud!

Triin said...

LIHTSALT SILLLLLLAS LINDA:D väga hea, et sa selle laulu terve variandi leidsid!! nii, kuidas see juhtus, et sa meid paljastasid! kõik on läbi, varsti värav avastab ja hoia oma nahk, kui lõpuks ka jutu autor avastab. ma pakun et me lendame ühest löögist põlva teise otsa ja siis kukume seal kuskile puu otsa kinni ja siis kõik käivad mööda ning naeravad: näe, need ongi need kaks lolli, kes v6sakargajate lehel liiga palju öelda julgesid!:D

Linda said...

Mine noh Triin:D:D:D
kujutad ette, kuidas Post ütleb et kurrask et oma jutuga ja siis lööb:D ning me siis kuskil edu ees puuotsas kinni ja siis mingi suvaline ütleb et ahh need on need kes seal võsakates õhku täis läksid...ma teadsin, et nendega nii juhtub, muidu oleks ise ka paar head kommi maha pannud.
nojah kui PUUR:D:D avastab selle juttu siis olen ma lapik nagu prusakas(ei tea kas prusakana on staatilist kergem või raskem teha...selles mõttes, et siis on keha raskus ju laiemale pinnale jaotatud...?!)

mulle tundub üldse imelik, et keegi seda avastand veel pole:/:D

Triin said...

PRUSSAKANA.. EI teagi, mis selle staatilisega siis saab.. uus stati stiil tuleb siis: lapikstat:D arvatavasti on kergem, sest lapikuks löömisega kaotad sa ka osa oma kehamassist, sest see lihtsalt lendab teise põlva otsa, kui PUUR oma viha lõpuks välja valab!:D

Linda said...

et sa tahad öelda, et PUUUUUUr karjub mu kaalutuks:D ohh see oleks vast änksa;)

et siis jääme ootama uut stati stiili:D:D:D

Triin said...

raudselt karjub kaalutuks ja karjub veel miti ka kaalutuks, sest at ei julgenud teda trenni kutsuda!:D:D:D

Linda said...

õu siis me saame Mittiga teha stati megarekordid:D mis see siis kaalutus asendis ära pole:D ...aii etgelt ega peale puuri karjumist välja ei julgeks minna...pärast võtan veel tuule alla:D siis olen Lendav-Linda:D
ja siis karjub ta veel posti ära...sest siiski TEMA POSTITATUD komentaar ju:D

Triin said...

HÄSTI LINDA:D:D või siis Lendav-Linda ja mina oleksin siis Tuhisev-Triin!:D aga mulle meeldiks. siiski, loodan kogu südamest, et asi selleni ei jõua, sest värava viha on uskumatu!:D

Linda said...

ei tegelt oleks äge kui Vihane-Värav :D mitti sõimab...väärt vaatepilt oleks:D! aga siiski stati maailma rekord kõlab hästi;) Röögitud-Raido, Lendav-Linda ja Tuhisev-Triin...(tead ma tahtsin praegalt kirjutada tuhvel-triin:D)

Triin said...

KUULE LAPIK-LINDA:D:D:D ma su asemel üldse enam ei põkkaks! Pahura-Posti viha on oheldamatu:D täna said näha muidugi Pehmet-Posti, kui ta lihtsalt sillas oli ja meile oma "salaplaani" tahtis avaldada:D aga mulle meeldis ja asi oli naermist väärt:D

Linda said...

pehme-post muutus jälle pahuraks ja võttis miti teksti alla:S lapik-linda on nüüd lördinud-linda:D(sõna nördinud ei hakka ju l- tähelt:D)

Triin said...

linda mina olen varsti TALUMATU - Triin, kui sa minuga kohe trenni ei tule. Või on sul sama jama, mis oli Raidol ja VÄRAVAL???:D

Linda said...

olen LINDA!
Tere olen Linda. Ma tahaksin väga koos Triiniga trenni minna aga ma ei julge teda paluda.

Triin said...

aga ma võin ju igati aidata. Milles see probleem siis täpsemalt seisneb, kui küsida tohib?? :D ALUSTAME ALGUSEST SIIS:D

Linda said...

algus saab alguse alustades sellega, et ma algselt mõtlesin oma jalanõud ära pesta aga siis see muutkui lükkus edasi kuni ma selle alles öösel ette võtsin aj nüüd need märjad ja ma ise niigi haige:S et probleem on selles et ei julge Triini homme trenni kutsuda, kuna tänane jäi enesel vahele:(

Triin said...

Linda, nüüd aitab küll sellest MITTE JULGEMISEST. Homme 100% platsis. kõht saab staatilist tunda. ja mitte vähe. kui sa ei tule, siis ma sulle oma Cosmokalendrit ei näita:D:D:P

Linda said...

ei oleks sa mind cosmukalendriga varem ähvardanud oleksin kohe platsis olnud:D kasvõi haigena...palavik 40 ja siis stati;) ilus oelks see olnud jaa.. mingi puls 1000 vast:D
aga see esmasp. sai vähe tehtud et järgmine esmasp. tuleb pool h-d jõukat ja pool h-d stati:D