Sunday, October 28, 2007

nii palju siis arukatest blondiinidest, no tegelt kah!

(Kärt ja Linda)et siis algus oli meil väga ilus ja sujuv...me ei riskind küll otse minekutega aga punktid saime ilust kätte, kuni tuli arvutiga tehtud kaardi osa.Nimelt olin mina(võtan süü omaks:P) töökäsust valesti aru saand ja selle asemel , et minna teed mööda , läksime me mööda seda punast joont , mille alla oli kirjutatud ~850 meetrit...sets ma olin aru saanud , et kuskil selle joone peal on järgmine punkt.peale mingiaekset kõndimist otsustasime tee peale tagasi minna , kuid ilmselt oli siis juba hilja.tee oli kadunud ja meie olime totaalselt lost.läksime selles suunas , kus arvasime teed olevat.ma sain iga 10 s. tagant sõimata , sets mulle oli see kõik väga naljakas , kuid Kärdi jaoks mitte.Asi oli tõsine.jõudisime jõeni ja otsustasime et liigume jõge pidi...varsti nägin maja...olin väga rõõmus hetkeni , mil avastasime, et ,majani jõudmiseks peame läbi jõe minema.kui olime veendund, et silda pole läksime läbi jõe.vesi oli jäine.edasi liikusime maja juurde ning koputasime uksele ja küsisime teed kanepisse.hea , et ikka küsisime sest muidu oleksime täiesti vales suunas astuma hakkand sinna koorvere vms poole.üleval maja juures nägime et u. 50 m sellets kohas kust me üle tulime oli sild.Läksime teeed mööda tagasi kanepi alevisse väsinuna ja märjana, kuid läbisime raja lõpuni edukalt;)

5 comments:

Rene said...

Tahaks, aga kahjuks ei saa aru mis teemal jutt käib.
Koht ja aeg nagu sobiks koku jooksuga aga ei tea millest küll Linda räägib.

Raido said...
This comment has been removed by the author.
Raido said...

Ma oleksin ka huvitatud täpsematest andmetest selle kohta, mida te tegite Kanepi lähistel?

Triin said...

ei linda, ära põe. hea et kirjutasid. kommentaaridest välja lugedes jõuavad kõik lõpuks otsusele, et tegemist on KoKu jooksuga, mis toimus kanepis.

Linda said...

27 OKT.2007 TOIMUS KANEPIS KOKU JOOKS!!!!!!!!!!!!!!!!!