Sunday, December 30, 2007

Kobras-ilves laager sihval

eii nojah...kuna ma juba ette ära arvan , et keegi laagrist ei kirjuta siis teen seda mina. Et siis suur üllatus oli meile kõigile , et laager toimub sihval. No seda poleks ju keegi osanud oodata. Esimene Treening oli tutvumine ümbruskonnaga.
Peale meie toredate noorukite olid laagris ka ilvesed. Niisiis õhtuses saalis avanes võimalus mängida kobras ilvese vastu.Kuna otepääl olid rajad sõidetavad sai mõningatel ka korralikult suuska tehtud. Õhtuti sai koridoorides mängitud libahunti. Eriti lummavad ja taktikalised olid viimase õhtu mängud. Lisaks sellele pani Triin meie kõigi närvid proovile oma arvamis mängudega(lamba,keevitamis jne. mängud:P)
Üldiselt ma pikalt ei kirjutaks hetkel ning ma võin kokkuvõttes öelda, et väga huvitav laager oli.Ja mis siis ikka järgmine laager jälle sihvale;)!
Kuna mul jäi endal palju mainimata siis ootan lõike huvitavast ja märkimisväärsest komentaaridesse:)!

13 comments:

Raido said...

Järgmine laager on plaanis Pikakannul pidada;)

Anonymous said...

Kobras-ilves-kape-kekrsk-võru-raerok-orvand laager pigem vms.

Triin said...

ega kui ikka ei meeldi pealkiri, siis ei meeldi:D

Linda said...

Ongi noh:D! Triin pani asja jälle paika:D!...ja teised klubid olid...noh ütleme nii heaga sissetungijad;D

Hannula-Katrin said...

ei no aga kui ei meeldi, siis ei meeldi.
pole midagi öelda, tore laager oli. Ja ikka jõutrenn oli põhiline ning õhtused vaibalistumised, või mujal istumised. Khmm, ja Triin, Adele, tore oli ka kääksuv põrand :D

Triin said...

KÄÄKSUV põrand ja lamp olid ikka põhilised, kui muidugi KÕIGE kirevamad sündmused välja jätta. Aga ei põe üldse.onju A&H?

Anonymous said...

urupõder sakib:)

Triin said...

tähendab, kui kellelegi ikka midagi ei meeldi, siis tuleb kohe ennast välja anda. Siis ma ka tean, kelle ees teatud juttu mitte ajada! JA kui ikka ei meeldi mu kommentaarid siis ei meeldi onju:D

Hannula-Katrin said...

ma ütleks , et see anonüümne vend , ee, ära kommenteeri ja loe, kui ikka ei meeldi ! :)
ja triin, loomulikult, EI PÕÕÕEEEE :D teeks teinekordki? :D

Triin said...

tahan Sihvale laagrisse!!!!!!!

Triin said...

heiaaa!
aktiviseeruks taaskord?

Hannula-Katrin said...

vb keegi kirjutaks jälle pisut SIHVA laagrist? :D

Triin said...

hannula, kas sa tõesti tahad, et kõik see kohutavus päevavalgele tuleks?:D või noh, see rämedus:P