Sunday, December 30, 2007

Jälle Sihva laager!:D

Jälle oli laager siis Sihval!
Sain uue sõbra Skaffi:D Tegin esimesed sõidud suuskade peal.
Mängisime libahunti ja ka mafjossi . Pidin olema mängujuht ja rikkusin jälle mängu ära täis lohhhhhhhh noh;) Siis mängisime mingit keevitamist ma jälle midagi ei saanud aru:D(Annan kõigile ühe vihje mmmmmmmmmmmmm:D).Nägime palju külma saanud vendi. Tegime palju trenni:DMatkal käisime käärikul ja jälle eksisime ära:D Lõpuks ikka suutsime täna mulle Sihvale välja jõuda:D Linda oli külma saanud ja viis meid kuhugi võssa:D siis jooksime seina mäkke(Ma litsusin ülesse teised kõndisid(võss linda):D:D.Selline oli Sihva laager läbi Oliveri silmade:D

32 comments:

Triin said...

ei rikkunud mängu ära ju, minu aruts oli päris põnev:D sellest seinamäe naljast ma ka kuulsin, väga valus vend oled Ollu!

Linda said...

skaff meil juba vana sõber...üleeelmisest laagrist;) mul orksis sõbrakas ja puha...koolis tead tema söögikal näen siis ütlen ikka jõu ja puha;)
polnud sa nii hull mängujuht midagi...polehulluuuu;)
noo kuule matk nüüd küll mu süü pole see oli olku, kes tahtis minna toda teed mööda edasi...hea et me üldse tänu MINULE teele välja jõudsime;)

Triin said...

aga oliver on tubli poiss.. see on vist esimene... väga tubli!! hyvarillo. nii peabki.

Linda said...

eiii tubli töö olku tegelt;)
võsakatesse tulebki kirjutada;)hea töö jätka samas vaimus(Y)ainult et teinekord ära enda teksti ära kustuta:)

Triin said...

nonii, nüüd on küll kõik öeldud. huvitav, keegi nagu midagi ei ütle ka.. peale sinu, Linda:D keegi vist ei käigi siin lehel ja ei pane tähele midagi. ebapopulaarne VÄIKESTE KOPRANÄSSIDE leht:D aga pole hullu, mulle meeldib.

Linda said...

ma kah ei mõista. mis siis on onju, et keegi nagu ei komenteeri...äkki kellelegi ei meeldi jälle...kõigil meist elu siiber,kopp ees,kõrini(jne. kõik väljendid näitamaks, et meist villand:D)
eii tegelt oliver ise võiks sisi vähemalt oma teksti kohta midagä öelda aga ei...
õuuu Triin me oleme nagu kaks mölapidamatut kopranässi sellel nässide leheküljel:(
aga jah mulle ikka meeldib;) nagu sullegi;) noh ja kui mõnele teisele(nagu näiteks ülejäänud klubile:D) eeiiiii meeeeeldi noooo siis ei meeeldi

Triin said...

KAKS MÖLAPIDAMATUT KOPRANÄSSI!! mulle meeldib igaljuhul üks näss olla, mis võiks olla parem ühest nässist kui üks õige näss ise. Oliver on põnevil ja ootab, mis me tema jutu kohta veel kirjutame, sestap ta ei tahagi meid häirida, sest vastasel juhul me lõpetaksime oma avameelsuse nii enda kui ka tema jutu suhtes! ja kes siis ei tahaks, et just tema jutu all oleks palju kommentaare:D

Linda said...

kah õige;) kuule aga su enda marguse jutt on komentaaride(meie komentaaride) pooluest samuti juba väga kuulus:D
ei tegelt olksil õige taktika;) kahju et kedagi teist ei paku huvi meie endi noorte kirjutatud tekstid aga noh;)meie ikka komenteerime rõõmsalt...ega mul nendest komentaridest kahju pole:P
see et millal me teistele(oliverile,reneleja raidole vähemlat) ütleme, et nende tekstid siin:D või siis ütleks just kõigile teistele ja neile ei ütleks?:D

Triin said...

ma arvan, et ma ei julge sellist pööret veel lähimal ajal küll mitte ette võtta:D kannatame no natuke ja laulame rõõmsalt oma laulukest!:P

Linda said...

määnest laulukest:D värava oma vä?:D
ei noh toda võib ikka laulda;) laulame rõõmsalt o-värava laulu ja naerame alatasa:D ja sisi kõik jälle vaatavad et mingid imelikud friigid:D

Triin said...

nagunii kõik vaatavad, et imelikud. aga mind ei heiduta, kohe sugugi mitte. rohkem rõõmustab:D:D huvitav, et LAISKIAINEN veel seda postitust pole avastanud, tal oleks selle kohta ka kindlasti midagi põnevat öelda, ala OLLU sa ei SAA KOONDISESSE, SEST SA OLED NÕRK:D:D

Linda said...
This comment has been removed by the author.
Linda said...

jaa see oleks lisikhaisu moodi:D
ei tegelt pole ta meile ju marguse tekstiski vastand:S:D
noh-jah kui juba olla imelik sisi kogu raha eest;):Dkuule aga ma pole teistele veel oma duolaulu esitanud:D(nojah ma nagu triin juba...muudkui kustutan kon´mentaare...aga kui ikka läheb komentaar võssa siis ikka läheb)

Triin said...

LINDA sa igavene kotik, mul on miti jutu all juba pikemat aega kommentaar olemas ja ootan, kunas sa vastad, aga no ei tule seda vastust kuidagi. egas kui ikka ei taha enam "juttu puhuda" siis ei taha:D

Linda said...

aga vaata tegelikult ikka tahan juttu puhuda:D! lihtsalt ma peale enda komentaare käisin elu pikalt vaatamas ja keegi ei rääkind muga:/
noh ja siis ma mõtlesin, et kõigil siiiiiber minust
aga selgub, et Triinil pole
mulle meeldib:)

Triin said...

oh seda möla, mis me võime niimoodi "privaatselt" ajada! mulle lausa meeldib selline avalik varjamine või siis lihtsalt seletamine:P tundub et ka esimese jutu kommentaarid ja arutlus ei taha siiski lõppeda.. peame vist hakkama põhalikult oma trennitehnikat kirlejdama:D SVEITS LINDAA!!!

ollu said...

Mida te seletate siin:d Ma ei käinud üleeelmises laagri:;) Tänu miule jõudsime:D Majooksin ülesse ära:d

Triin said...

nonii kuidas see võimalik on, et ollu oma artikli avastas???:D:D

Linda said...

NO NIIII...see ei ole võimalik...olku kust kurat sa selle nüüd avastasid:D?! niipalju siis meie privaatsest juttuajamisest:D:D:D sellega on ühelpool...aga olku ole rahulik, su sihva tekst on palju popim , kui mu oma mul kõigest 9 komentaari sul 19:D! kõik minult ja triinilt aga noh:P vahet pole ju:D meie pop tekst:D
aga siiski, kuidas see võimalik on...triin meie privaatlõbud on rikutud nii miti kui ka olku tekst on paljastatud ja meid jääb ootama edu ees olev puu:D

ollu said...

Noo tuleb nii välja et on:d

Linda said...

igavene lõburikuja oled:D!
vähemalt on sihva laagrist kaks versiooni:D...ja minu oma alla kuulub see ,et isegi, kui sa ei soovi tunnistada sisi eksimine oli sinu süü ja tänu teele jõudmise eest kuulub mulle:)!
tegelt puu tuleb siis, kui mitt oma juttu...õigemini tänu POSTILE ainult juttu nime ja komentaarid avastab:D

Jaagup said...

Teate, ma olen vist rumal, aga ma ei leia mingit miti juttu, kus te omavahel kommenteeriksite. Kas linki saaks äkki?

Triin said...

no sellast Miti jutust on vaid pealkiri alles, post omavolitses veits jälle ja kustutas jutu ära, ta vist ei tahtnud, et see avalikuks saaks. see jutt oli teisel lehel muidu. ja üleüldse, Linda meid on avastatud!:D

Linda said...

jap tolle leiab p.m. sealt eelmise aasta lehelt:D aga ianult pealkiri OLEN MITT on alles:(
igaljuhul...am ei mõista kuidas meid avastati:D minumeelest olime me,Triin nii osavad salgajad ja peitjad:P aga jah...
Edu sulle öisest kirjutamisel;) ma panen esimesed 6 komentaari sinna:D!

Triin said...

ole kuss Linda, sina kirjutad:D mina olin enamus ajast metsas mitte lõkke ääres juttu puhumas, seega peaks sul ka parem ülevaade olema, mis keegi metsas tegi. tänks. ma olen juba nii põnevil.

Linda said...

vaata asi on selles, et am põletasin oma jalanõud lõkkes ja ei kuulnud midagi msi ümberringi toimus...aga asi on selline, et tegelt oleks see kõik siiski blogisse kirjutamist väärt...aga am mingi teksti panen siis kõik raudselt vaatavad jälle et mingi muhv:D! nii et tee ise see väike tekstikene ära;)!

Triin said...

linda, sina, kes sa päris hästi minu preaguste tegemistega kursis oled, peaksid kõige paremini teadma, et mul on aega ainult selleks, et siia paar kommentaari kirjutada. Ma lausa tunnen, et sa tahad seda juttu kirjutada. Olen ENDISELT põnevil...

Linda said...

nooniii olengi muhv:D suga kahekesi hakkame jälle laskma oma dialoogi sääl all:D

Triin said...

nonii jõudiski kätte see aeg, kui me oma "aktiivse" kommenteerimise pooleli jätsime. JAMA. aga hakkame uuesti pihta? ei anna alla!:D

Linda said...

noo alla ikka ei annaks ju:D!
et siis davai;) aga peaks mingi hea uue teksti leidma, mis jälle hea laksu sisse annaks:D

Triin said...

puusalu linda, kas tõesti vajus kõik nii ära??

Linda said...

jah aadmaakotik kõik vajuski ära...ei aga ma olin päris sillas kui neid tekste lugeisn..meil oli siin ikka üks tõsiselt kaputt värk noh;):D
aga teda mis on kohati isegi positiivne kohu kupatuse juures...me ei saa enam edu esisesse puusse lennata, sest edu pole enam;):D
ei positiivne süüde kulub alati ära;)